Az Ön megbízható könyvelője – ahol a pénzügyek egyszerűek és érthetőek!

szeibert_timea_maria

Szakmai tapasztalat és elkötelezettség, ami támogat a sikereidben

Szeibert Tímea Mária vagyok, a Profit – Iránytű Könyvelőiroda szakmai vezetője.

30 éves szakmai tapasztalattal rendelkezem a pénzügyi világban. Tudom, hogy a könyvelés sokak számára bonyolult és frusztráló feladat lehet, de én itt vagyok, hogy ezt a terhet levegyem a válladról. Az életem során mindig is a folyamatos fejlődés és tanulás híve voltam, és ez a mentalitásom vezérel abban, hogy a legfrissebb tudással és technológiákkal szolgáljam ki ügyfeleimet. Ha olyan könyvelőt keresel, aki érti az igényeidet és képes egyszerűen és világosan magyarázni a pénzügyi kérdéseket, akkor én vagyok a megfelelő választás a vállalkozásod számára.

Érdekel, hogy a digitalizáció előnyeit kihasználva miért döntöttem az online könyvelés, a papírmentes könyvelőiroda mellett?

 

Tudod, hogy mire vagyok a legbüszkébb?

  • Ügyfeleim több, mint 80%-a megbízható adósnak minősül.
  • Ügyfélkapcsolataim átlag életkora meghaladja a 8 évet.
  • Az elmúlt 30 évben egy alkalommal kellett igénybe vennem a szakmai felelősségbiztosításomat.

Szakmai utam – Eredmények és elkötelezettség a számvitel és adózás világában

Közgazdászként, mérlegképes könyvelőként és adótanácsadóként a pénzügyi világ iránti szenvedélyem mindig is meghatározta a pályafutásomat. Szakmai utam során számos iparágban dolgoztam, és megismertem a különböző kihívásokat, amelyekkel a vállalkozások szembesülnek. Az eredményeim és a folyamatos fejlődés iránti elkötelezettségem miatt sok ügyfél bízik bennem, hogy a legjobb tanácsokat adom számukra. Célom, hogy a pénzügyi, számviteli és adózási kérdéseket érthetővé tegyem, ezzel segítve ügyfeleimet a sikeres üzleti döntések meghozatalában. Ha olyan könyvelőt keresel, aki nemcsak szakmai tudással, hanem empátiával és odafigyeléssel is rendelkezik, akkor ne keress tovább – itt vagyok, hogy támogassalak a pénzügyi céljaid elérésében!

Mit mondanak rólam az ügyfeleim?

Szeibert Tímea 2015 óta végzi cégünk teljeskörű könyvelési feladatait. Ajánlás útján kerültünk kapcsolatba, de Tímea személyisége és szakmai hozzáértése átlagon felüli.

A feladatok ellátását maximális elkötelezettséggel végzi és munkája mellet folyamatos továbbképzésekkel bővíti ismereteit. Mindig naprakész az aktuális információkat illetően, ha valamire mégsem tud azonnal válaszolni, készségesen keresi a megoldási lehetőségeket. Az ügyfelekkel könnyen megtalálja a közös hangot és munkáját maradéktalanul, kiemelkedő szakmai színvonalon teljesíti, megbízhatósága kimagasló, a munkavégzés során rendkívüli rugalmasságról tett tanúbizonyságot.

Ezúton szeretnénk megelégedésünket kifejezni a közös együttműködés során tapasztalt odaadó munkájáért.

2009- ben indítottuk vállalkozásunkat, azóta Timi a könyvelőnk. A klasszikus könyvelői feladatokon túl sokat segít munkaügyi és banki problémák, kérdések megoldásában.

Nagy türelemmel és rugalmassággal viseli és kezeli az adminisztrációs ügyekkel kapcsolatos lazaságomat, ezzel igazán sokat segít nekem.  Több hatósági ellenőrzés is volt nálunk az elmúlt 15 évben, eddig még nem volt büntetésünk.

Most is Őt választanám!

Szívből ajánljuk Szeibert Tímea könyvelői szolgáltatásait, amelyek a cégcsoport könyvelési feladatainak átvételét követően kiemelkedő eredményeket nyújtott számunkra. Az átadás-átvétel zökkenőmentesen zajlott, ami már önmagában is jelentős eredmény.

Timi gyorsan és hatékonyan átvette a könyvelési folyamatokat és azonnal alkalmazkodott a cégcsoport sajátos igényeihez. A professzionális hozzáállása és alapos ismeretei révén a folyamatok optimalizálása elkezdődött, amelynek eredményeként a cégcsoport működése még gördülékenyebbé vált. Azóta számos hasznos tanácsot kaptunk, amelyek jelentősen hozzájárultak a költségek csökkentéséhez.

Jó szívvel ajánljuk Szeibert Tímea könyvelői szolgáltatásai mindazok számára, akik megbízható, szakértői háttérrel rendelkező könyvelőt keresnek.

Nagyon elégedett vagyok Timi munkájával. Az előző könyvelőtől való átállás gördülékenyen és gyorsan zajlott vele, ami nagy könnyebbséget jelentett számomra.

Szakmailag rendkívül felkészült és mindig naprakész a szabályozásokkal kapcsolatban, így úgy érzem, hogy a vállalkozásom a lehető legjobb kezekben van. Az adózással és könyveléssel kapcsolatos kérdéseimre könnyen megérthető, világos válaszokat kapok, ami nagyban megkönnyíti a mindennapi működésünket.

Öröm vele dolgozni, hiszen nagyon segítőkész és kedves, és bátran ajánlom mindenkinek, aki megbízható, profi könyvelőt keres.

Timitől egy konzultációt kértem, hogy átbeszéljük az adózási lehetőségeimet, cégformát stb jövőbeni terveimhez. Az ügy nem volt egyszerű: két egyéni vállalkozás, egy Bt. és egy induló webshop összehangolására kerestem a legkedvezőbb megoldást. Arra voltam kíváncsi, hogy érdemes-e összevonni őket, milyen cégforma lenne a legelőnyösebb, és milyen költségekkel járnak az egyes variációk.

Amit kaptam, az minden várakozásomat felülmúlta! Timi már a konzultáció előtt küldött egy részletes dokumentumot a lehetőségekről, ami segített előre átgondolni a helyzetet. Sőt, készített egy átlátható táblázatot is, amelyben összegezte az egyes megoldások költségeit és kötelezettségeit. A konzultáció során pedig mindent érthetően, részletekbe menően elmagyarázott – olyan világosan, hogy még én is teljesen megértettem!

Ha könyvelőre van szükséged, vagy csak szeretnéd átlátni a pénzügyi lehetőségeidet, szívből ajánlom Timit. Alapos, precíz és érthetően magyaráz, így végre nem érzem azt, hogy elveszek a jogszabályok dzsungelében. Azóta is nyugodt szívvel hozok döntéseket, mert tudom, hogy jó alapokon állnak. Timi segítségével biztos lehetsz benne, hogy mindent a lehető legjobban csinálsz!

Inkább a saját tapasztalataidnak hiszel? Próbáld ki kockázatmentesen, hogy milyen velem együtt dolgozni!